“Ne asteptam ca in acest an sa inregistram vanzari similare cu cele de anul trecut. Desi piata de constructii noi a cunoscut in 2012 o scadere de circa 5%, putem observa o crestere a numarului de renovari”, a declarat Lucia Matei, marketing manager Knauf Insulation.

Tintesc o pondere de 15% din vanzari pe segmentul D-I-Y

Producatorul de materiale izolante Knauf Insulation, intrat de anul trecut pe segmentul do-it-yourself, tinteste o crestere la 15% a ponderii vanzarilor in magazinele de specialitate pentru urmatorii ani.

Produsele Knauf Insulation sunt comercializate in prezent in retelele Dedeman si Hornbach, iar grupul planuieste extinderea si in celelalte lanturi.

Pe langa D-I-Y, compania isi comercializeaza produsele si prin intermediul a peste 100 de dealeri la nivel national, dar si in mod direct catre proiectele de mare amploare.

Implicati in proiectele de reabilitare termica

Grupul Knauf prezent pe piata locala prin divizia de materiale pentru izolare termica a contractat o serie de proiecte pentru campania derulata de Guvern pentru anveloparea si cresterea eficientei energetice a locuintelor din tara.

“Avem cateva proiecte unde suntem prezenti si unde am livrat vata bazaltica pentru programul de reabilitare termica. Cea mai mare parte dintre acestea sunt in Bucuresti, dar si in alte regiuni ale tarii. Capitala reprezinta in acest moment cel mai mare punct de izolare la nivel national in timp ce in regiunea Moldovei se izoleaza cel mai putin”, a precizat reprezentantul companiei.

Citeste si:

Printre cele mai importante proiecte din acest an la care Knauf Insulation a participat se numara centre comerciale ca Selgros si Kaufland, dar si alte centre logistice de la nivel national.

Printre cele mai importante game de produse comercializate se numara aplicatiile pentru fatade, acoperisuri, plafoane, pereti interiori dar si pereti despartitori.

Principalii concurenti ai Knauf Insulation pe plan local sunt Izomat, Isover sau Grodan Rockwool.