Volumul vanzarilor Coca-Cola Hellenic in Romania a crescut usor in primele noua luni ale anului, iar in trimestrul al treilea avansul a fost mai accelerat, sustinut de conditiile propice din perioada verii, a anuntat, joi, compania, cel mai mare imbuteliator Coca-Cola din Europa, transmite Mediafax.
"Volumul in Romania a crescut in primele noua luni cu un procentaj scazut de o cifra (sub 5%, n.r.). In trimestrul al treilea, volmul inregistrat in Romania a urcat cu un procentaj ridicat de o cifra (intre 5% si 10%, n.r.)", se arata in raportul Coca-Cola Hellenic.

In trimestrul al treilea al anului trecut, compania a consemnat in Romania o scadere de sub 5%.

"Rezultatele operationale si conditiile bune privind vremea pe timpul verii, perioada cheie pentru vanzari, au sustinut volumele in trimestrul al treilea", noteaza compania.

La nivel de companie, volumul vanzarilor a scazut cu 1% in primele noua luni, de la 1,618 miliarde de navete la 1,605 miliarde de navete. Pietele emergente au inregistrat un avans de 3% al volumului, al carui impact a fost, insa, anulat de de scaderile de 5% pe pietele mature si 2% pe cele in dezvoltare.

Veniturile nete ale Coca-Cola Hellenic au avansat cu 3% la noua luni, de la 5,33 miliarde de euro anul trecut la 5,47 miliarde de euro.

Coca-Cola Hellenic detine in Romania patru fabrici, la Iasi, Timisoara, Ploiesti si Vatra Dornei.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri