Producatorul de medicamente Zentiva Romania (SCD) a raportat pentru primele noua luni din acest an un profit net de 32,54 milioane lei (7,3 milioane euro), cu 22,4% mai redus fata de castigul din aceeasi perioada din 2011, scrie Mediafax.
In perioada corespondenta din anul trecut, profitul a fost de 41,94 milioane lei.

Veniturile totale au urcat in primele noua luni ale anului curent cu 7,5%, la 215,53 milioane lei, in timp ce cheltuielile totale au fost cu 17,9% mai mari, de 175,3 milioane lei.

Cifra de afaceri a crescut cu 10,4% in intervalul mentionat, la 202,7 milioane lei, de la 183,52 milioane lei in primele noua luni din anul precedent.

Potrivit celor mai recente raportari, producatorul farmaceutic francez Sanofi-Aventis detine direct si indirect 74,9% din actiunile Zentiva.

In Romania functioneaza doua entitati juridice distincte, Sanofi-Aventis Romania si Zentiva, ambele parte ale grupului Sanofi-Aventis.

Zentiva Romania a anuntat recent ca isi propune cresterea productiei cu 50% in urmatorii cinci ani, investind 9 milioane de euro in fabrica, si estimeaza extinderea ponderii exporturilor de la 8% la 50%, in volum, in intervalul respectiv.

Sanofi Romania are o cota de piata de 8,4% in valoare si 13,3% in volum, potrivit datelor Cegedim, citate in comunicat.

Cea mai recenta tranzactie cu actiunile Zentiva la un pret de 0,7695 lei/titlu. La aceasta cotatie compania are o capitalizare de 314,18 milioane lei (69,5 milioane euro).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri