KFC inaugureaza primul restaurant drive thru din Bucuresti, dupa o investitie de 700.000 euro.
Restaurantul, amplasat pe soseaua Mihai Bravu (parcarea Kaufland), are o suprafata de 410 mp.

KFC Mihai Bravu este prima locatie in care se implementeaza sistemul de operare (comanda) tip fusion care permite cea mai mare viteza de servire: aproximativ 60 de secunde, timp mediu valabil atat pentru comenzile in sala, cat si drive thru.

Spre deosebire de celelalte restaurante, pentru comenzile efectuate in sala, clientii au la dispozitie locuri separate unde se comanda si unde se ridica comanda. Acestia pot alege sa comande la casele de marcat sau direct la kiosk-uri, la acestea din urma plata se face numai pe baza cardului de credit. Mai departe, clientul va asteapta in zona de ridicare a comenzii pana cand numarul de ordine tiparit pe bon apare pe ecran sau este anuntat de un reprezentant KFC.

Noua locatie a generat pe piata bucuresteana 45 de noi locuri de munca si se preconizeaza ca va avea, in primul an de functionare, o cifra de afaceri de 1,2 milioane de euro.

KFC Mihai Bravu este al patrulea restaurant tip drive thru pe care compania il deschide in Romania si al treilea de acest fel deschis in 2012. Sibiu, Arad, Iasi, Bucuresti sunt cele patru orase in care s-a deschis cate un restaurant drive thru.

Lantul de restaurante KFC este operat in sistem de franciza, licenta pentru Romania fiind acordata in 1997 companiei US Food Network. In prezent, in Romania sunt deschise peste 40 de restaurante KFC atat in Bucuresti, cat si in orase precum Timisoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Pitesti si Brasov si unul in Republica Moldova.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri