In cei 15 ani de activitate, compania Transavia a reusit sa evolueze spectaculos pe piata romaneasca, devenind unul dintre principalii producatori de carne de pui. Seria investitiilor in acest domeniu continua si in acest an, cand alte 3 milioane de euro au fost alocate pentru punerea pe "picioare" a unei noi ferme, situata in judetul Cluj. Transavia insa tinteste si mai sus: patrunderea pe piata occidentala.

Noua ferma de crestere a puilor are o capacitate anuala de aproximativ 8.000 tone carne de pasare in viu. In urma cu o saptamana, compania a achizitionat a noua ferma, care urmeaza sa fie modernizata si tehnologizata in urmatoarele luni, pentru a fi pusa in functiune in cursul acestui an. "De la infiintare si pana in prezent preocuparea noastra a fost ca, din ce-am gasit intr-o capacitate de productie cumparata, sa aruncam totul la fier vechi si sa inlocuim totul", a declarat directorul general al Transavia, Ioan Popa. Tot in cursul acestui an, se are in vedere si construirea unei fabrici de produse preparate si semipreparate din carne de pui, planul total de investitii anuntat fiind de 10 milioane euro.

Politica de investitii este orientata pe dezvoltarea de noi facilitati de crestere a pasarilor, cu cele doua noi complexe - de 8.000 tone carne si, respectiv, 5.000 tone carne anual - compania ajungand la o capacitate totala de productie de 30.000 tone anual. 7 milioane de euro au fost directionate, in 2005, pentru dezvoltarea capacitatilor de crestere a puilor pentru carne, extinderea fabricii de nutreturi combinate si dobandirea autorizatiei de export pentru produsele companiei.

Dupa 15 ani de activitate, pe piata occidentala

Transavia, companie cu capital privat romanesc, a fost infiintata in anul 1991 de Ioan Popa, inginer zootehnician, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu. In acest an, Popa estimeaza o crestere cu 40% a profitului fata de 2005, cand castigul s-a situat la 7 milioane de dolari.

Patronul Transavia se bazeaza pe faptul ca dispune de tehnologii ultramoderne, iar angajatii sai sunt adevarati profesionisti. Obiectul de activitate principal al firmei este cresterea pasarilor, pornind inclusiv de la producerea materialului biologic, producerea de furaje combinate, laborator pentru controlul materiilor prime. De asemenea, compania desfasoara si activitati de transport, abatorizare si prelucrarea carnii de pasare. Productia de carne de pasare se realizeaza in conformitate cu standardele internationale in domeniu, avand certificarea Sistemului de Management al Calitatii (SR EN ISO 9001/2001).

Produsele Transavia sunt analizate si certificate de Centrul National Pentru Incercarea si Expertizarea Produselor LAREX Romania, fiind produse sub controlul autoritatilor sanitar-veterinare si de mediu. Planul de dezvoltare al companiei in 2006 cuprinde finalizarea lucrarilor in curs de desfasurare pentru noi ferme de crestere a puilor de carne si investitia intr- o fabrica de procesare a carnii. Un punct important pe agenda de lucru il reprezinta investitia in fabrica de procesate, estimata la 10 milioane euro. Dupa obtinerea autorizatiei de export, produsele companiei Transavia se vor putea gasi in magazinele din Olanda si Germania.

80 de tone de carne zilnic

Nu in ultimul rand, Transavia dispune de tehnologie ultramoderna. Este vorba despre un sistem de monitorizare a fazelor de productie, de supraveghere a starii de sanatate a pasarilor si a spatiilor de crestere si abatorizare, precum si a sanatatii si instruirii personalului. Compania dispune de intregul lant de crestere, productie si distributie, in conformitate cu principiul de baza din Carta Alba Europeana privind Siguranta Alimentara si din campaniile desfasurate la nivel european de monitorizare alimentara permanenta: de la ferma pana la furculita". Zilnic se obtin 80 tone de carne de pui, capacitatea totala de productie a abatorului fiind de 50.000 tone pe an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri