Grupul international Nielsen a intrat in actionariatul firmei Retailplus Eastern Europe in anul 2011, prin achizitionarea a 51% din actiuni.

“Inca de la cesionarea a 51% catre Nielsen am avut in vedere un exit total pana in anul 2015. L-am realizat acum pentru ca ambele parti au vazut aceasta perioada ca fiind un context favorabil pentru a pune in actiune acest plan. Prin urmare, iesirea din Retailplus Eastern Europe vine ca un pas cat de poate de firesc. Ca si in acest an, in perioada urmatoare focalizarea mea va fi - pana la noi provocari - pe proiectele antreprenoriale existente, in special pe Sameday Courier ”, a declarat Octavian Badescu, co-fondator Retailplus Eastern Europe.
Valoarea tranzactiei nu a fost dezvaluita.

Antreprenorul a fost unul dintre invitatii emisiunii Start-Up Wall-Street: la 36 de ani, Octavian Badescu are peste 10 ani de experienta manageriala si propriul business in domeniul curieratului. S-a lansat in antreprenoriat in 2007, iar astazi tinteste afaceri de 1,5 milioane de euro cu Sameday Courier. Antreprenorul a povestit in emisiunea Start-Up Wall-Street ce pasi a urmat in constructia unui business pe care vrea sa il extinda pe plan international.

Sfatul unui antreprenor din curierat: Incercati sa faceti afaceri in parteneriat! [VIDEO]

Sfatul unui antreprenor din curierat: Incercati sa faceti afaceri...

Octavian Badescu a fost implicat direct in conducerea Retailplus Eastern Europe timp de 3 ani si jumatate, fiind si directorul general al companiei. Aceasta s-a dezvoltat continuu, in conditii de profitabilitate, ajungand lider de piata pe aceasta nisa. Anul 2011 a adus pentru Retailplus Eastern Europe o crestere de 50% fata de anul anterior, inregistrand o cifra de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro, cu o rata de profit de 30%. Tot in 2011, aria geografica acoperita a fost marita, compania Retailplus Eastern Europe dezvoltand operatiuni in Bulgaria, in tarile din fosta Iugoslavie si in Albania.

Citeste si:

“Retailplus Eastern Europe a insemnat o poveste de succes deplin. Pornita de la zero din punct de vedere operational, compania a inregistrat constant o crestere continua, profitabila, a fost sustinuta de o echipa extraordinara, a avut parte de clienti de renume si de extindere regionala. Am ajuns lideri de piata pe segmentul de “in-store observation” si liderul mondial in cercetare de piata a intrat in actionariatul nostru. Toate aceastea in patru ani.“ a adaugat Octavian Badescu.

In urma achizitiei realizate de Nielsen, nu vor exista schimbari majore in cadrul companiei Retailplus Eastern Europe, Octavian Badescu renuntand la management inca de la finalul anului trecut.

Compania Retailplus Eastern Europe a fost fondata in 2008 de catre Octavian Badescu alaturi de Gilad Hass si Nyr Manor.

Octavian Bădescu este un tanar antreprenor care, in timpul si ulterior plecarii sale de la conducerea si din actionariatul Alo Curier (2002-2006), a dezvoltat pe parcursul carierei sale, in diferite parteneriate, mai multe business-uri de nisa: Dropmail & Sampling (field marketing, 2004-2006), More Results Marketing (companie de marketing direct, 2005-2009), Retailplus Eastern Europe (cercetare de piata, asociat fondator si GM, 2008-2012, companie achizitionata de catre Nielsen), Sameday Courier (singura firma autohtona de curierat cu livrare in aceeasi zi atat local, cat si national si international), Field Expert (distribuite neadresata), Gift Express (vanzari online de carduri cadou), Expert Flowers (magazin online de flori).