Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov isi propune o dublare a numarului de locatii HoReCa pentru 2013, in prezent vinurile sale fiind listate in 400 de restaurante si pub-uri la nivel national.
“Cresterea pe care ne-o propunem are la baza o noua gama de vinuri premium baricate care cuprinde cinci sortimente, toate grupate sub denumirea Domeniile Ostrov Reserve. Asadar, pe finalul acestui an si inceputul lui 2013 ne vom concentra pe promovarea in HoReCa a vinurilor Domeniilor Ostrov Reserve: Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel, Chardonnay, Cabernet Sauvignon si Merlot. Pentru acelasi sector suntem pregatiti si cu o editie limitata de Merlot și Cabernet Sauvigon rose, avand in vedere ca pentru acest sortiment, lansat in 2011, am inregistrat o dublare a vanzarilor in 2012, fata de anul lansarii”, a declarat Constantin-Theodor Ilinca, director general Domeniile Ostrov.

Compania Ostrovit S.A. care opereaza brandul Domeniile Ostrov estimeaza ca pana la sfarsitul anului va inregistra o cifra de afaceri de peste 16 mil. lei, la un volum estimat de aproximativ 5 mil. litri. “Strategia de produs si de vanzari pe care o pregatim pentru 2013 vizeaza o crestere a cifrei de afaceri cu peste 20%”, mentioneaza Constantin-Theodor Ilinca.

In prezent podgoria Ostrov are un areal viticol de 1.300 de hectare si include centrele viticole Ostrov si Lipnita, judetul Constanta, situate pe malul drept al Dunarii, la granita Romaniei cu Bulgaria.

Domeniile Ostrov este marca de vinuri a companiei. Alaturi de podgoria de vita de vie compania mai detine 500 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume. Gamele producatorului Domeniile Ostrov sunt listate in conturi mari ca Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora si Kaufland.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri