“In acest an piata a fost destul de «stresata», atat din motive politice, economice cat si de fluctuatia foarte mare a cursului valutar. Aceste influente s-au resimtit atat pe plan intern, cat si pe plan international, la nivelul partenerilor externi. Si din punct de vedere al clientilor am sesizat aceeasi provocare”, a declarat pentru wall-street.ro – Florentina Taudor, director general Renania.

Pana la finele acestui an, compania estimeaza ca vanzarile se vor plasa la un nivel similar cu cel din 2011.
“Am observat o prudenta a clientilor in acest an, insa rezultatul este unul multumitor in conditiile actuale de piata. Pentru acest an, estimeaz o stagnare a afacerilor la circa 22 milioane euro”, a precizat Taudor.

Pentru urmatorii trei ani, reprezentantii companiei urmaresc dezvoltarea afacerilor si a organizatiei prin investitii in forta de munca si in formarea acestora, scopul fiind acela de a depasi pragul de 40 milioane de euro pana in 2015.

Vor consolidarea activitatii in zona Moldovei

Parte a planului de depasire a pragului de 40 milioane pentru Renania in urmatorii trei ani il consitutie si consolidarea activitatii in zona Moldovei.

„O preocupare importanta a fost si va continua sa fie optimizarea prezentei teritoriale. Ne propunem sa intarim prezenta in zona Moldovei. In perioada urmatoare, directiile de actiune vizeaza in principal serviciile. Deja am restructurat departamentul de vanzari alocand echipe dedicate clientilor cu nevoi complexe, pentru a realiza un salt al calitatii acestora”, a mai precizat directorul general Renania.

Citeste si:

Totodata, Renania si-a propus investitia a 700.000 euro in training si formare a angajatilor ca parte a redefinirii modelului de business.

Tintesc o crestere a cotei de piata

Potrivit informatiilor companiei, Renania detine in prezent 25% din piata echipamentelor pentru protectia muncii din Romania iar in urmatoarea perioada grupul urmareste consolidarea pozitiei.

“Ne-am propus sa ne consolidam pozitia pe piata iar principalul vector de crestere pe care mizam este cresterea calitatii serviciilor si o mai buna comunicare si intelegere a nevoilor clientilor”, a mai declarat Taudor.

Distributia produselor Renania se realizeaza direct si prin showroom-urile companiei, insa reprezentantii companiei iau in calcul si intrarea in retelele D-I-Y.

Majoritatea clientilor Renania sunt companii multinationale din domeniul automotive, industria cimentului, electricitate, prelucrarea gazelor, constructii si altele. Potrivit directorului general Renania, sectorul B2C este puternic influentat de nivelul de educatie si constientizare a riscurilor in randul populatiei.