Cristina Mihai6 Decembrie 2012 in Companii

Magazinele Trends by Adina Buzatu si-au crescut cu 10% afacerile in 2012


Magazinele Trends by Adina Buzatu si-au crescut cu 10% afacerile in 2012
Trends by Adina Buzatu incheie 2012 cu o cifra de afaceri de 1,3 milioane euro, in crestere cu 10%, comparativ cu anul trecut, businessul fiind generat de comercializarea tinutelor business-office, de ceremonie si casual.

In magazinele Trends by Adina Buzatu sunt prezente, in exclusivitate pentru Romania, 49 de branduri.

In medie, un client fidel cheltuie intre 3.000 – 4.000 lei intr-o sesiune de cumparaturi.

Majoritatea clientilor vin in magazinul de pe Calea Victoriei, de unde achizitioneaza tinute, in timp ce, in magazinul din Baneasa Shopping City, clientii cumpara, in general 3-4 obiecte vestimentare, fiind mai mica proportia celor care cumpara tinute.

Citeste si:

Contrar tendintei pietei, Trends are cele mai mari vanzari in lunile august si ianuarie.

„Barbatul roman, desi este preocupat de modul in care se imbraca si cumpara multe haine, ar trebui sa acorde mai multa atentie calitatii acestora. Cred ca, este foarte important sa se orienteze spre piese de baza, de buna calitate, care pot fi usor de asortat in combinatii diferite si sa poata fi folosite in diverse momente si combinatii. Principalul sfat pe care il dau clientilor mei este ca o garderoba de calitate se realizeaza in timp, prin achizitii constante. Pornind de la acest sfat, foarte multi dintre clientii Trends achizitioneaza tinute, aproximativ 40% dintre cumparatori fiind clienti fideli”, completeaza Adina Buzatu.

In topul celor mai vandute produse Trends se afla pantofii Magnanni, camasile Bagutta si Eton, bretelele Albert Thurston, papioanele Calabrese si Ascot, butonii Jan Leslie si Babette Wasserman si costume business sau de ceremonie Messagerie.

Recomandare Carrefour deschide al 15-lea magazin de proximitate din retea in Bucuresti




Citeste si

mai multe articole din Companii