Magazinul de vinuri s-a deschis in decembrie 2011, dupa o investitie initiala de 100.000 euro. Portfoliul include in exclusivitate vinuri importate direct de companie (specializata pe vinuri din Chile, Argentina si Spania) si vinuri romanesti de la podgoriile boutique aparute in ultimii ani.

Multe dintre vinuri se pot degusta gratuit inainte de cumparare iar spatiul functioneza si ca wine bar exclusiv nefumator unde orice vin din lista se poate savura contra unei taxe de dop.

Veniturile din primul an de activitate au venit din trei directii – wine bar/magazin, livrare directa catre consumatorii finali si vanzari catre HoReCa. Barul si magazinul au fost varful de lance cu peste 65% din cifra de afaceri, clientii dovedind din ce in ce mai mult interes pentru importuri (in special cele din Chile si Argentina) si vinuri spumante.

Piata de vin din Romania este inca dominata de asa numitul ‘vin de casa’ sau varsat, vinul imbuteliat de import acoperind doar 5% din totalul acesteia.

Citeste si:

Pana la jumatatea lui decembrie, compania planuieste si dezvoltarea unui website de e-commerce si a unui Wine Club pentru comunitatea fidela creata in acest an.Unul din investitori si administratorul afacerii este Jerry van Schaik, unul din asociatii localul Van Gogh din Capitala. Celalalt investitor este Christian Beros.

Pe termen lung este luat in considerare si exportul catre Olanda, unde testele de pana acum au aratat un interes crescut pentru strugurii nativi Romaniei ca Feteasca Alba, Feteasca Neagra, Cramposia Selectionata sau Novac.