"In restaurantele noastre cele mai cautate produse sunt mancarurile gatite si ciorbele. Sarmalutele sunt de 14 ani in topul vanzarilor. Tochitura si snitelele sunt si ele foarte cautate. Cred ca sarmalutele sunt preferate pentru ca reprezinta un fel de mancare foarte bun. Ele sunt cautate si pentru ca acasa este greu sa le mai faci", a spus Mahu.

Omul de afaceri detine opt restaurante La Mama in Bucuresti si unul sezonier la Mamaia, carora li se adauga trei cafenele Cafepedia, dintre care doua in Bucuresti si una la Iasi.

In ultimii ani, din cauza crizei, romanii intra mai rar in restaurante.

"In criza, clientul a devenit mai constient de banii lui. A devenit putin mai selectiv. Poate nu a mai iesit de patru ori pe saptamana in oras, si a iesit de trei ori. In Bucuresti, noi traim din bucuresteanul de zi cu zi, in timp de in alte capitale europene, restaurantele traiesc si din turism, intr-o pondere foarte mare", a spus el.

Citeste si:

Potrivit proprietarului La Mama, in Bucuresti turismul de city breack, de business sau de leisure nu prea mai exista. Din clientii restaurantelor pe care le detine, sub 10% sunt turisti straini, fata de 30% pana in 2008. Cei mai multi dintre acestia erau turisti de business.

Ultimul restaurant La Mama a fost deschis in luna octombrie in Bucuresti, iar pentru anul viitor, Mahu isi propune sa extinda lantul cu cel putin alte doua, tot in Capitala.

"A deschide un restaurant in provincie implica niste probleme, dintre care principala este cea de management. Managementul din provincie nu este in stare sa functioneze. Restaurantul este un loc aproape pervers. Iti rapeste modul normal de a gandi fara sa-ti dai seama. Intr-un restaurant, daca nu esti in permanenta acolo, absolut toata lumea te poate fura", a mai spus el.

Lantul La Mama, care are zilnic peste 4.000 de clienti, va incheia acest an cu afaceri de aproximativ 7 milioane de euro, in crestere cu 10% fata de anul trecut.