FAN Courier a intrat pe piata de curierat cu o investitie initiala constand in bunuri proprietate personala ale celor trei actionari fondatori, Felix Patrascanu, Adrian Mihai si Neculai Mihai si lichiditati de 200 de milioane de lei vechi (echivalentul a 4.545 euro in 2013).

”In urma cu 15 ani, pe 16 ianuarie, FAN Courier, care tocmai obtinuse toate avizele si aprobarile legale pentru a functiona, a onorat prima sa comanda. LT Exim, o firma din Bucuresti, cu activitate in sectorul medical, a solicitat pentru o expeditie un curier FAN. In 16 ianuarie, a fost emisa de catre noi prima factura”, a declarat Felix Patrascanu, unul dintre cei trei fondatori ai FAN Courier.

In perioada 1998 – 2012, investitiile cumulate ale companiei au depasit 47 de milioane de euro, echivalentul cifrei de afaceri raportate de FAN Courier intr-unul din ultimii trei ani.

Din 2006, FAN Courier a devenit liderul pietei locale de curierat, cu o cota de 20% din piata. Compania si-a mentinut si consolidat anual aceasta pozitie, prin politica de dezvoltare.

Citeste si:

La finalul anului 2012, FAN Courier a ajuns la o acoperire teritoriala de 2.409 localitati. Compania detine o flota auto formata din peste 1.500 de vehicule, cu capacitate de transport diferita si un total de 2.500 de colaboratori.

FAN Courier a estimat ca va incheia anul 2012 cu un avans al cifrei de afaceri de 9% in RON, pana la 240 de milioane lei.

”In 2013, FAN Courier are ca obiective prioritare continuarea investitiilor si concentrarea acestora pe cele doua directii incepute in ultimii doi ani: tehnologie si resurse umane”, a adaugat Neculai Mihai, actionar si fondator al companiei.

FAN Courier este o companie cu capital integral romanesc, fondata in 1998 de Adrian Mihai, Neculai Mihai si Felix Patrascanu.