Vanzarile retailerului suedez de imbracaminte Hennes & Mauritz (H&M) in Romania s-au dublat in anul fiscal 2012, incheiat pe 30 noiembrie, la 635 milioane coroane suedeze (74 milioane euro), dupa deschiderea a 8 magazine in aceasta perioada pentru un total de 19 unitati, transmite agentia Mediafax.
Anul fiscal al H&M incepe pe 1 decembrie si se incheie pe 30 noiembrie. In perioada precedenta de raportare, compania a inregistrat in Romania vanzari de 311 milioane coroane suedeze.

Cresterea inregistrata anul trecut se cifreaza la 92% in coroane, respectiv 107% in lei, potrivit raportului financiar prezentat miercuri de compania.

In trimestrul al patrulea fiscal, respectiv perioada septembrie-noiembrie, vanzarile H&M in Romania au urcat cu 41% fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului anterior, de la 138 milioane coroane la 195 milioane coroane (22,7 milioane euro).

H&M a deschis 8 magazine in Romania in perioada decembrie 2011 - noiembrie 2012, numarul total de unitati ajungand la 19 la finalul anului fiscal. In trimestrul al patrulea, compania a deschis 3 magazine.

Vanzarile H&M la nivel mondial au urcat cu 10% in anul fiscal 2012, de la 110 miliarde coroane la 120,8 miliarde coroane (14 miliarde euro), in timp ce profitul net al companiei a avansat de la 15,8 miliarde coroane la 16,8 miliarde coroane (1,9 miliarde euro).

H&M a fost fondat in Suedia 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri