Majorarea provine din activitatile diviziei de retail, sustinute de expansiunea comertului modern si din extinderea business-ului DAAS in piete externe.

Potrivit lui Daniel Mocanu (foto), director general si actionar majoritar al companiei, DAAS si-a majorat vanzarile in retail cu 18%, de la 13,5 la 16 milioane euro, ajungand la 33,4% cota de piata, cu circa doua procente mai mult decat in 2011, cand compania a ajuns numarul 1 in piata.

Din 2012, compania dezvolta noi segmente de business.

Citeste si:

Pentru a contracara efectele scaderii pietei HoReCa care se manifesta in perioada de dupa 2008, DAAS si-a propus sa intre pe segmentul cantinelor, benzinariilor, cladirilor de birouri, industrii care transmit semnale bune in prezent. De asemenea, in planurile companiei intra si noi piete externe din Europa de Sud-Est: Moldova, Bulgaria, Serbia, Ucraina.

“Ne asteptam sa crestem la cel putin 27 milioane euro in 2013, pe fondul abordarii noilor segmente pentru care estimam un procent de 5 – 10% din business, insa tinta noastra este 30 milioane euro. Am facut cativa pasi importanti la sfarsitul anului 2012, cand am deschis prima filiala externa la Chisinau si am realizat primele vanzari pe pietele din Serbia si Ucraina”, declara Mocanu.

In 2012, DAAS a realizat proiecte complete incluzand instalatii frigorifice, rafturi comerciale si service pentru Mega Image, Billa, Cora, Kaufland, Auchan, Lidl, Metro si dotari bucatarii, baruri si spalatorii profesionale pentru Hotel Doubletree by Hilton Oradea, Complex Vila 23 Snagov, Raiffeisen Evolution, Hotel New Montana Sinaia, Hotel Ozone Baile Tusnad, Hanul Ghermanesti Snagov, Taverna Sarbului Timisoara sau sediul Politiei de Frontiera.