Unul din factorii care au sustinut aceasta crestere a fost extinderea permanenta a retelei de magazine LEM’S. In prezent reteaua a ajuns la peste 100 de magazine, iar suprafata totala de retail, la nivelul intregii tari, depaseste 65.000 de mp.

“Factorul care a sustinut evolutia pozitiva in 2012, dincolo de extinderea retelei de magazine, a fost lansarea continua de noi produse. In 2012 am inaugurat 12 magazine in zone precum Suceava, Calarasi, Valcea, Ploiesti sau Bucuresti, toate avand suprafete de peste 800 de mp, investitii care s-au cifrat la aproximativ 5,4 mil. lei”, declara Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.

Investitiile demarate in 2011 si finalizate in 2012 in scopul maririi flexibilitatii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.

Compania si-a marit si gama de produse, prin extinderea gamei premium, dar si prin adaugarea de alte produse precum gamele de saltele, paturi si canapele.