"Anul 2012 a fost un an de investitii strategice, atat in noul centru de afaceri, in birouri, cat si in noua platforma online, investitii care s-au ridicat la 350.000 de dolari. Totodata, a fost un an plin de lansari. In baza datelor de pana acum putem sa confirmam ca ne aflam in parametrii planificati de companie pentru consolidarea afacerii din Romania (...) iar acest rezultat va mentine performantele Amway Romania in «top zece» Amway pe pietele din Europa", a declarat directorul general al companiei, Ioana Enache (foto), citat de Mediafax.

Anul trecut, Enache afirma ca pentru 2012 se asteapta la un avans de o cifra fata de 2011.

Produsele cosmetice si de ingrijire personala genereaza 41% din rulaj, cele de sanatate si nutritie 26%, iar diferenta de 33% este acoperita de produsele pentru ingrijirea locuintei.

Pentru anul in curs, directorul general al Amway spune ca a planificat o usoara crestere a afacerii, care se va baza atat pe lansari de noi produse, in special in categoriile de frumusete si nutritie, precum si pe continuarea programului Amway Academy pentru dezvoltarea profesionala a partenerilor.

Citeste si:

In cursul anului trecut, peste 20.000 de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway au participat atat la sesiunile de formare online, cat si la cursurile desfasurate in cadrul programului Amway Academy. Compania are in prezent 40.000 de distribuitori autorizati, numar care a ramas constant de la an la an.

"Din luna martie vom lansa un nou program pentru intrarea in afacerea Amway (...), un instrument usor de folosit si de inteles care ofera acum posibilitatea dezvoltarii afacerii si la nivel online", a mai spus Ioana Enache.

Amway Romania, parte a companiei americane Amway, si-a inceput activitatea in 1997 si are un portofoliu de peste 450 de produse.