Producatorul de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a avut, anul trecut, o cifra de afaceri de peste 121 de milioane de lei, in crestere cu 10% fata de cea inregistrata in 2011, a anuntat conducerea companiei, scrie Mediafax.
Directorul general al Farmec, Mircea Turdean, a declarat ca pentru acest an compania estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10% fata de 2012.

"Am inregistrat o cifra de afaceri de peste 121 de milioane de lei, in crestere cu peste 10% fata de 2011. 10% din cifra de afaceri provine din export. Pentru 2013 ne dorim o cifra de afaceri cu peste 10% fata de 2012. Secretul acestui succes consta in investitii constante in oameni, punem accent pe legatura dintre oameni si calitatea lor. Investim in programe de formare si dezvoltare a personalului si punem accent pe cercetare, pe inovatia permanenta, pe partea de laboratoare si marketing”, a spus Turdean.

Acesta a adaugat ca, din calculele companiei, Farmec este lider pe cota de piata privind ingrijirea fetei, curatarea fetei, tratament pentru par.

"Pentru 2013 punem accent pe inovatie, vrem sa ne dezvoltam puternic pe export. In cinci ani as fi multumit sa avem 50% din productie la export. Suntem prezenti cu produse in 45 de tari, printre care Ungaria, Polonia, Ucraina, Japonia, Coreea de Sud, Emiratele Arabe, Kuweit”, a spus managerul general al Farmec.

Farmec Cluj-Napoca are circa 600 de angajati.

Compania Farmec este cel mai mare producator roman de cosmetice. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale de utilizare a marcii Gerovital.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri