"Pentru anul 2013 planurile noastre iau in calcul doua scenarii: optimist, care prevede o crestere de 10%, in cazul in care piata revine pe crestere, si un altul prudent, in care previziunile noastre merg pe o crestere de 5% determinata de instabilitatea pietei de marfuri si servicii", a declarat directorul general al companiei, Neculai Mihai, scrie Mediafax.

Cresterea cererii de servicii de curierat va fi alimentata si in 2013 de segmentul comertului online.

"Este un domeniu cu mare potential de dezvoltare la nivelul intregului teritoriu al Romaniei, nu doar in Bucuresti. Pentru FAN Courier, estimam ca cel putin un sfert din cresterea estimata va fi generata de acest segment", a spus Adrian Mihai, business development manager.

Pe fondul deprecierii monedei nationale in raport cu euro si al cresterii constante a cheltuielilor cu carburantul, compania ia in calcul o scadere a marjei de profitabilitate cu 1-2%.

Citeste si:

Pentru anul in curs, FAN Courier va aloca aproximativ 4,5 milioane de euro continuarii programelor de investitii pentru modernizarea flotei auto, tehnologie si pregatirea personalului.

In 2012, FAN Courier a avut peste 15,2 milioane expeditii, dintre care 57% colete si 43% plicuri.

Cele mai multe expeditii le-a generat Bucurestiul, astfel ca 40,9% din totalul expeditiilor au avut ca oras destinatar Capitala. Pe pozitiile urmatoare, din perspectiva volumului expeditiilor, s-au situat municipiile Cluj Napoca, Timisoara, Constanta, Brasov si Oradea.

Compania a fost infiintata in 1998 si este detinuta de trei persoane fizice, respectiv Felix Patrascanu si fratii Adrian si Neculai Mihai. FAN Courier are peste 16.000 de clienti, majoritatea companii, cu o echipa formata din 2.600 de colaboratori si o flota auto care depaseste 1.650 de vehicule.