Heineken Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori din industria locala de bere, a afisat anul trecut o cifra de afaceri de 1,1 mld. lei, o majorare de 13,2%, in timp ce volumul vanzarilor a crescut cu peste 5%, anunta compania.
Marcile Heineken, Ciuc Premium si Bucegi au inregistrat cele mai mari vanzari din portofoliul companiei, raportand o crestere a volumului de doua cifre. In plus, brandul Bucegi si-a dublat volumul de vanzari in ultimii trei ani, varianta PET fiind cel mai bine vandut sortiment din aceasta categorie, potrivit Onno Rombouts (foto), managing director al Heineken in Romania.

Daca pana acum berea este un produs “accesibil” pentru consumatorul roman, acest lucru s-ar putea schimba ca urmare a majorarii accizei.

“Nu suntem fericiti cu aceasta crestere a accizei. E vorba de o majorare a taxei doar pentru bere, care nu se aplica si in cazul altor bauturi alcoolice. Nu suntem tratati echitabil. Aceasta taxa a venit peste noapte”, spune Rombouts.

Heineken este cea mai mare companie producatoare de bere din Europa si a treia din lume in ceea ce priveste volumul. In Romania compania detine brandurile Heineken, Silva, Silva Dark, Ciuc Premium, Ciuc Natur Radler, Golden Brau, Golden Brau Non-Alcoholic, Neumarkt, Bucegi, Edelweiss (import), Zipfer (import), Amstel (import), Birra Moretti (import), Krusovice (import), Foster's (import), Strongbow (import), Sol, Desperados, Gosser, Schlossgold, Gambrinus, Harghita si Hategana.

Heineken are in Romania 4 fabrici – Miercurea Ciuc, Constanta, Craiova si Mures – si 1.100 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri