Distribuitorul roman de energie electrica contribuie cu 7% la incasarile totale ale grupului ceh CEZ
Electrica Oltenia a obtinut in primul trimestru venituri din vanzari si din activitatea de distributie de 102,3 milioane euro, contribuind cu 7% la incasarile totale ale grupului ceh CEZ, care se ridica la 1,4 miliarde euro, potrivit Mediafax.

Datele prezentate de companie in luna martie arata ca distribuitorul roman de energie electrica a raportat pentru anul 2005 vanzari totale de 340,5 milioane euro si o pierdere neta de 3,2 milioane de euro, comparativ cu un profit net de 45,1 milioane de euro, in anul precedent.

Veniturile pentru primul trimestru ale Electrica Oltenia au fost incorporate in rezultatele consolidate ale grupului CEZ, actionarul majoritar al companiei. CEZ a raportat pentru primul trimestru din 2006 un profit net de 10,37 miliarde coroane (366 milioane de euro), fata de 7,44 miliarde de coroane in primul trimestru din 2005.

Printre obiectivele stabilite pentru anul in curs sunt incluse cresterea vanzarilor de electricitate catre consumatori eligibili, dar si separarea contabila a activitatilor de distributie si furnizare de energie electrica, realizate de Electrica Oltenia. Grupul ceh a preluat 51% din actiunile Electrica Oltenia in luna aprilie a anului trecut, contra sumei de 166,5 milioane euro. Electrica Oltenia deserveste judetele Arges, Dolj, Gorj, Olt, Mehedinti, Teleorman si Valcea, cu peste 1,3 milioane de clienti in 2004.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri