La imbunatatirea profitabilitatii au contribuit si cresterea pretului mediu de vanzare pe unitate, cu 15% in aceasta perioada, si reducerea costului de crestere, calculat pe 100 de livre (45,36 kilograme), cu 5%.
Volumul vanzarilor a urcat cu 5%, iar numarul de porci procesati a avansat cu 9%.
In trimestrul al treilea al anului fiscal 2013, decembrie-ianuarie, vanzarile au crescut tot cu 3%, de la 61,2 milioane de dolari in perioada similara a anului fiscal 2012, la 63,3 milioane de dolari in anul in curs.
Profitul operational in Romania a urcat in acest interval de peste doua ori, de la 7,4 milioane de dolari la 19,4 milioane de dolari.
La nivel de grup, Smithfield a raportat la noua luni vanzari de 9,9 miliarde de dolari, in stagnare fata de aceeasi perioada din anul precedent, in timp ce profitul net s-a situat la 154,1 milioane de dolari, in scadere de la 282 milioane de dolari.
In trimestrul al treilea, vanzarile au avansat cu 3%, la 3,6 miliarde de dolari, iar profitul net a urcat de la 79 milioane de dolari la 81,5 milioane de dolari.
Grupul american a intrat pe piata romaneasca in 2004, cand a cumparat firmele Agrotorvis si Comtim Grup. Smithfield a preluat ulterior 50% din capitalul firmei de distributie a produselor alimentare Agroalim Distribution Bucuresti, precum si un pachet de 50% la Depozitul Frigorifer din Tulcea.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: