Afacerile Herbalife Romania au crescut anul trecut cu 32% fata de 2011, ca urmare a majorarii numarului de distribuitori si diversificarii gamei de produse, a anuntat marti compania de vanzari directe.
Potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in 2011 Herbalife a avut o cifra de afaceri de 38,8 milioane lei si un profit net de circa doua milioane lei. Luand in calcul cresterea anuntata de companie, afacerile au ajuns anul trecut la peste 51 milioane lei (11,4 milioane euro).

Anul 2012 a fost al patrulea an consecutiv in care Herbalife Romania a inregistrat o crestere a afacerilor, Romania situandu-se pe locul al treilea in topul tarilor cu cea mai rapida crestere din regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu si Africa), se arata intr-un comunicat al companiei, scrie Mediafax.

"In 2012 am continuat sa ne consolidam afacerea in regiune si in Romania, in ciuda conditiilor generale de instabilitate economica. (...) Cresterea numarului de distribuitori, diversificarea gamei de produse si imbunatatirea eficientei distribuitorilor sunt principalii factori care impulsioneaza cresterea afacerii Herbalife in Romania", a declarat Romeo Cazanescu, Country Director Herbalife pentru Romania & Moldova.
Numarul distribuitorilor Herbalife a crescut anul trecut cu 30%.

Produsele cu cea mai mare contributie la cifra de afaceri sunt cele din categoria de nutritie interna.

Biroul Herbalife Romania a fost deschis in Bucuresti in anul 2008. La finele anului 2011, compania avea noua angajati.

Herbalife Ltd este o companie internationala care comercializeaza produse de control al greutatii, nutritie si ingrijire personala. Produsele Herbalife sunt vandute in 81 de tari, prin intermediul unei retele de aproximativ 2,7 milioane de distribuitori independenti. In 2012, compania a raportat vanzari nete in valoare de 4,1 miliarde dolari, in crestere cu 18%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri