Din divizia L'Oréal Luxe fac parte brandurile Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel si Cacharel, cu produse pe segmentele de ingrijire a pielii, machiaj si parfumuri. Distributia lor este selectiva, prin magazine si puncte de vanzare, parfumerii si puncte de vanzare cu amanuntul de tip travel, care acopera principalele orase din Romania.

"Pana anul trecut am lucrat cu un partener de afaceri care ne-a ajutat sa consolidam brandurile noastre pe piata romaneasca, acesta fiind responsabil de distributia lor locala. (...) Sunt convins ca Romania are un mare potential de crestere, in special in ceea ce priveste piata produselor de lux, segment in care L'Oréal a realizat o crestere foarte puternica in 2012, la nivel de grup (plus 16% in vanzari). Acest lucru este unul din motivele pentru care am decis sa ne consolidam echipa, proximitatea si abordarea de marketing, in scopul de a tinti pozitia de lider pe acest segment dinamic al pietei", a declarat Gilles Antoine, country manager al L'Oréal Romania.

El a estimat ca in 2013 divizia de lux va reprezenta 8 - 10% din total cifra de afaceri L'Oréal Romania. Prin integrarea diviziei de lux, L'Oréal Romania asigura aplicarea si pe piata locala a aceluiasi model de afaceri pe care grupul il are in majoritatea tarilor.

L'Oréal este organizata pe patru divizii operationale, in functie de canalele de distributie: divizia de retail (L'Oréal Paris, Garnier si Maybelline), divizia dermo-cosmetice (Vichy si La Roche-Posay), divizia de produsele profesionale (L'Oréal Professionnel, Matrix si Kerastase) si divizia de lux (Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel si Cacharel).

Dintre acestea, cea mai mare contributie la vanzarile L'Oréal Romania o are divizia de retail.

Citeste si:

"Divizia produselor de larg consum este cea mai mare in totalul L'Oréal Romania, urmand modelul pietei, in care 46% din total piata produse de ingrijrire si infrumusetare reprezinta segmentul de retail", a aratat Antoine.

Potrivit datelor de pe site-ul Ministerului Finantelor Publice, in 2011, L'Oréal Romania a avut o cifra de afaceri de 219,7 milioane lei (51,8 milioane euro) si un profit net de 7,8 milioane lei (1,8 milioane euro).

In Romania, compania L'Oréal este prezenta pe piata de peste 15 ani, are peste 130 de angajati si numara un portofoliu de 14 branduri.

La nivel mondial, grupul francez L'Oréal este prezent in 130 de tari, are 68.900 de angajati si vanzari de 22,46 miliarde de euro cu un portofoliu de 27 branduri.