Enel Green Power a investit anul trecut in Romania 251 milioane de euro, pentru constructia de parcuri eoliene, dupa ce in 2011 suma alocata a fost de 330 milioane euro, potrivit datelor anuntate marti de divizia de energie regenerabila a grupului italian Enel.
"Ne-am consolidat prezenta pe piete importante precum Statele Unite, Canada si Romania, dar si pe piete emergente precum Mexic si Guatemala", a declarat intr-un comunicat directorul general executiv al Enel Green Power, Francesco Starace, relateaza Mediafax.

La finele anului trecut Enel Green Power a anuntat conectarea la retea a trei noi parcuri eoliene situate in Dobrogea, cu o capacitate instalata totala de 206 MW, care au presupus investitii totale de circa 340 milioane de euro.

Dupa inaugurarea acestor unitati, compania opereaza in Romania centrale eoliene cu o putere de aproximativ 500 MW.

Anul trecut, Enel Green Power a avut venituri totale de 2,68 miliarde euro, in urcare cu 14,6% fata de 2011, si un profit net de 431 milioane euro, in urcare cu 4,6%.

Enel Green Power are o capacitate instalata de 8.000 MW, in special in parcuri eoliene (4.315 MW). Compania produce de asemenea energie in hidrocentrale (2.635 MW), unitati geotermale, panouri solare, centrale pe biomasa sau de cogenerare.

Grupul Enel este prezent in Romania din 2005 si activeaza in sectoarele productiei, distributiei si furnizarii de electricitate.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri