Compania estimeaza in acest an venituri totale de 670,4 milioane lei si cheltuieli de 695,3 milioane lei, scrie Mediafax.

Bugetul pentru anul trecut, aprobat in martie 2012, a prevazut venituri si cheltuieli egale, de 662,6 milioane lei.

Pentru acest an compania a planificat cheltuieli cu bunuri si servicii de 284,5 milioane lei si cu personalul de aproximativ 300 milioane lei.

Metrorex estimeaza ca va incheia 2013 cu 4.265 de angajati, in conditiile in care bugetul din 2012 prevedea pentru finele anului trecut un numar de 4.628 de salariati.

Cel mai mare proiect in derulare al companiei este constrictia constructia liniei de metrou Universitate-Drumul Taberei, magistrala 5.

Citeste si:

Premierul Victor Ponta a declarat luni, dupa intalnirea cu presedintele Bancii Europene de Investitii, Werner Hoyer, ca investitia va continua cu finantare asigurata din creditul BEI si din fonduri guvernamentale, lucrarile nefiind oprite in acest moment.

Cu o lungime totala de aproximativ sase kilometri, tronsonul de metrou va avea zece statii, la Raul Doamnei, Valea Argesului, Valea Ialomitei, Romancierilor, Parcul Drumul Taberei, Tudor Vladimirescu, Favorit, Orizont, Academia Militara, Eroilor, si va deservi in principal un bazin cu un numar de peste 300.000 de locuitori din sectoarele 5 si 6 ale Capitalei.

Primele trenuri pe magistrala 5, de la Raul Doamnei si de la statia Valea Ialomitei, pana la Eroilor, ar trebui puse in functiune in cursul anului 2015.

In urma cu o saptamana, sindicalistii de la metrou, condusi de presedintele Uniunii Sindicatelor Libere Metrou, Ion Radoi, au protestat acuzand lipsa de dialog a autoritatilor, pozitia inflexibila a conducerilor Ministerului Transporturilor si Metrorex fata de negocierea Contractului colectiv de munca, care expira pe data de 31 martie, precum si neclarificarea situatiei angajatilor in conditiile trecerii Metrorex in subordinea Primariei Capitalei.