Tymbark Maspex Romania a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 279,5 mil. lei (62,8 mil. euro) si mizeaza pe crestere si in 2013 ca urmare a tranzactiei incheiate cu Pan Group Craiova, prin care producatorul de nectaruri a achizitionat brandurile Salatini, Capollini, Tismana, Rollini d’Oro sii liniile de fabricatie ale acestor produse.

Tymbark intra pe piata snacks-urilor

Tymbark intra pe piata snacks-urilor

“Pe piata de crackers si brezels (mini-covrigei) nu am fost prezenti pana acum, iar aceasta este o categorie care creste si are perspective. Permanent suntem atenti la solicitarile pietei si nu excludem sa intram si pe alte segmente unde nu suntem prezenti in acest moment”, afirma reprezentantii companiei.

Piata de snacks-uri din Romania este estimata la aproape 200 milioane lei (45 milioane de euro).

Pentru anul acesta compania a alocat un buget de investitii de peste 20 mil. lei (circa 4,5 mil. euro).

Citeste si:

Tymbark Maspex a intrat pe piata locala in anul 1996. Portofoliul companiei cuprinde produse instant cum ar fi ciocolata calda, 3in1 si cappuccino La Festa, ceaiuri instant Ekland, cacaoa Brumi, frisca pentru cafea Coffeeta, precum si sucurile, nectarurile si bauturile racoritoare Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo.

In anul 2007 Tymbark a achizitionat compania Arnos, intrand pe piata pastelor fainoase.

Tymbark Maspex detine o fabrica in Valenii de Munte si are in prezent 730 de angajati.