Gimrom Holding SA, prin cele trei magazine din Bucuresti si un al patrulea la Iulius Mall Iasi, a realizat anul trecut vanzari de aproape 40 milioane euro.
       
Vanzarile G-market au crescut cu 25 la suta, in perioada de Craciun 2005 si cu 15 la suta cu ocazia Sarbatorilor Pascale din 2006.
       
Pe piata romaneasca de retail, in fiecare G'market clientii pot utiliza toate instrumentele de plata: numerar, carti de credit si debit, bonuri de masa, vouchere sau cecuri de cumparaturi.

Dupa ce a introdus pe piata de retail primul card de fidelitate, in Mai 2001, acum se pot cumpara produse in sase rate folosind G'market Card si CardFinans Avantaj. Cumparaturile in valoare de 100 RON pot fi platite in sase rate cu ajutorul cardului Finans Avantaj. Clientii beneficiaza de reduceri pentru toate produsele din catalogul G'market, dar pot aduna puncte pe care le vor folosi pentru cumparaturile lor viitoare .
       
In septembrie 2005, dupa rebrandigul GIMA in G'market, compania GIMROM Holding SA a anuntat ca va continua sa faca noi investitii in Romania, atat in Bucuresti, cat si in alte orase.

In prezent, G'market are aproximativ 135.000 de utilizatori activi ai cardului G'market si 80 la suta din vanzari se fac cu ajutorul cardului G'market.