PepsiCo, gigantul american din industria bauturilor racoritoare, a anuntat ca cel mai popular brand din portofoliul sau va avea un nou design, prima schimbare de acest gen dupa 16 de ani, informeaza Brandchannel.com.
Noua sticla va fi mai usor de tinut in mana datorita formei partii inferioare, etichetele vor avea o latime mai mica, iar logo-ul va fi mai mare. Modificarea vizeaza ambalajele de 0,5 litri a Pepsi, Pepsi Diet , Pepsi Max si Pepsi Next.

Noul design va fi disponibil pentru inceput in New York, Chicago, California si Florida la sfarsitul acestui an.

Aceste modificari vin intr-un moment critic pentru PepsiCo, grupul incercand sa recastige cota de piata in competitia cu Coca-Cola. Anul trecut, volumele vandute de PepsiCo au scazut cu 4% in America de Nord.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri