Fitness Academy, franciza romaneasca de consultanta pe segmentul de fitness va intra pe continentul asiatic, pana la finele lui 2006. Franciza din Romania este singura care va incerca piata externa, conform declaratiilor facute de presedintele Federatiei Romane de Fitness, citat de Mediafax.

"Am inceput demersurile pe aceasta piata in urma cu doua luni, pentru ca acolo renumele si notorietatea sportivilor romani este mare", a mai precizat presedintele federatiei. Pana la sfarsitul anului franciza va fi prezenta in Singapore, Taiwan, China, Coreea de Sud si India, si se va incerca patrunderea si pe piata americana.

"Vom incheia cu francizatul un contract pe o perioada de cinci ani, iar taxa de francizare va fi de 7% din profitul brut", a spus el.

Pentru demararea unei astfel de afaceri in alta tara este nevoie de un capital in jurul a o suta de mii de dolari, redeventa fiind situata la 50.000 de dolari pentru un ciclu initial de doi ani. Dupa aceasta perioada, redeventa se majoreaza pana la un prag care poate atinge 100.000 de dolari. In Romania, redeventa este de doar 25.000 USD.