Cifra de afaceri obtinuta in Romania de grupul elen Sarantis, proprietarul producatorului de cosmetice Elmiplant, a scazut cu 3% anul trecut, la 34,37 milioane de euro, de la 35,42 milioane de euro in 2011, potrivit datelor companiei, citate de Mediafax.
Romania este a treia piata pentru Sarantis in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia, contributia operatiunilor pe plan local scazand insa in perioada analizata la 14,56%, de la 16,01% in 2011.

Sarantis Romania a avut anul trecut cea mai mare scadere a vanzarilor la nivelul grupului, dar si cea mai mare crestere a profitului EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor), de 10,61%, la 1,6 milioane euro.

In 2012, grupul elen a inregistrat scaderi ale afacerilor in Romania, Cehia (-1,52%) si Macedonia (-1,48%) si cresteri in Grecia (13,99%), Polonia (3,52%), Bulgaria (4,8%), Ungaria (1,65%) si Serbia (10,3%).

La nivel de grup, cifra de afaceri a Sarantis a urcat anul trecut cu 6,64%, la 236 milioane de euro, in timp ce profitul EBIT s-a majorat cu 10,09%, la 17,36 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri