Astfel, Studio Moderna a deschis primul magazin Dormeo Home din Europa in Bucuresti.

Magazinul are o suprafata de 150 mp si este amplasat in mallul AFI Palace Cotroceni. Prezentand trei dintre brandurile companiei, Dormeo, Delimano si Shark, noul magazin include 3 zone dedicate distincte: sleeping, kitchen si living.

Pentru magazinul recent deschis, compania estimeaza venituri din vanzari similare cu cele ale fostelor magazine Dormeo si Top shop din aceasta locatie. Pe viitor, noua imagine va fi aplicata selectiv unora dintre cele 21 de magazine existente in Romania.

Citeste si:

Referitor la suma pe care romanii o aloca achizitionarii produselor de teleshopping, Studio Moderna estimeaza ca valoarea medie a cumparaturilor depaseste cu putin 60 de euro, depinzand de brand/tipul produselor care sunt luate in considerare. Preturile produselor comercializate de Studio Moderna incep de la 7-10 euro si pot depasi 1.000 de euro.

Studio Moderna este o companie privata, prezenta in 21 de piete din Europa precum si in Japonia, Canada si SUA. Indiferent de conditiile pietelor in care activeaza, Studio Moderna inregistreaza in continuare o crestere anuala de 20%. Pe piata din Romania, compania si-a mentinut anul trecut trendul crescator, realizand o crestere de doua cifre in comparatie cu veniturile inregistrate in 2011, datorita lansarii unor linii noi de produse si dezvoltarii constante a brandurilor renumite – Dormeo, Delimano precum si a celui mai “tanar” brand al companiei, Shark.

Pentru 2013, Studio Moderna isi propune sa mentina un trend pozitiv al vanzarilor, iar una dintre prioritati este stabilirea unor parteneriate cu jucatori importanti din piata autohtona, pentru a oferi o solutie completa pentru un stil de viata mai sanatos si mai confortabil.