Compania EurotaxGlass's International isi va extinde operatiunile in Romania incepand cu luna iunie 2006, prin infiintarea filiaRON sale - EurotaxGlass's Romania, informeaza Rompres. EurotaxGlass's evaluareaza masinile noi si rulate si este o sursa de informare pentru guvernele UE in realizarea sistemelor nationale de inregistrare auto.

Lansate in anul 2005 de catre S.C. Media Mark - Print & Services, proiectele pentru creearea de produse Eurotax destinate pietei auto din Romania, bazate pe date autohtone, vor fi preluate si dezvoltate in continuare de EurotaxGlass's Romania.

Pana in prezent, pe piata romaneasca a fost lansat catalogul tiparit "Preturi Noi 2005" (ce contine pretul de nou pentru toate autoturismele si masinile de teren vandute in Romania in perioada 2000-2005 si in Germania in perioada 1994-1999 ), urmand ca editia din 2006 sa contina si evaluarea autovehiculelor rulate. In 2007, catalogul va aparea in doua editii tiparite. Cotatiile de masini rulate vor fi disponibile si prin conectare on-line la baza de date EurotaxGlass's Romania. Compania va continua proiectul de adaptare la piata romaneasca a produselor pentru calculul costurilor de reparatii auto, si anume EurotaxRepairEstimate, Kalkulation si Lakierung.

Produsele si serviciile companiei EurotaxGlass's se adreseaza companiilor de asigurare, distribuitorilor auto, banci, companii de leasing si finantare, companii cu flota auto, companii de service si intretinere auto, producatori auto, persoane fizice si mass media.

Citeste si:

Infiintata in anul 2000, prin fuziunea companiei britanice Glass's Information Services cu Eurotax AG din Germania, EurotaxGlass's International este lider european pe piata furnizorilor de date, solutii si servicii de consultanta de business pentru domeniul auto. Compania are sediul in Freienbach, in apropiere de Zurich, si isi desfasoara operatiunile in 28 de tari, cu un total de 650 de angajati.

Competenta de baza a companiei EurotaxGlass's este furnizarea de date obiective - in format tiparit sau digital, pentru evaluarea si previzionarea valorii autovehiculelor cat si pentru estimarea costurilor de reparatii.

In conditiile unui trend exploziv de dezvoltare a pietei auto, cu o comercializare in 2005 de 15 milioane masini noi si 30 milioane masini rulate, produsele EurotaxGlass's International folosesc o baza de date ce contine informatii despre 360.000 de tipuri diferite de vehicule (autoturisme, masini de teren, motociclete, autoutilitare, camioane, remorci, ambarcatiuni marine etc) evaluate unitar datorita standardului IDD (International Data Definition) care permite integrarea datelor cu caracter national intr-o baza de date pan-europeana.