Compania Wrigley Romania a avut in 2005 o cifra de afaceri mai mare cu 19 % fata de anul precedent, potrivit datelor remise Rompres. La sfarsitul anului trecut, Wrigley Romania avea o cota de piata de 91,4 % din segmentul gumei de mestecat, in crestere cu doi % fata de 2004. Pe segmentul bomboanelor, compania a atins o cota de piata de 30,9 %, fata de 16,2 % la sfarsitul anului 2004.

Din punct de vedere al evolutiei pe marci, brandul-lider in 2005 a fost Orbit (guma de mestecat), cu o crestere de volum de 25 %. Brandul Hubba Bubba a inregistrat cresteri de 41 %.

Wrigley Romania avea la sfarsitul anului 2005 un numar de 175 angajati. Luand in considerare ritmul de crestere obtinut in cursul anului 2005 si estimarile de crestere a pietei, Wrigley Romania estimeaza pentru 2006 o crestere a volumelor cu 15 %. Wrigley Romania este unicul importator al produselor Wrigley pentru piata romaneasca.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri