Compania Wrigley Romania a avut in 2005 o cifra de afaceri mai mare cu 19 % fata de anul precedent, potrivit datelor remise Rompres. La sfarsitul anului trecut, Wrigley Romania avea o cota de piata de 91,4 % din segmentul gumei de mestecat, in crestere cu doi % fata de 2004. Pe segmentul bomboanelor, compania a atins o cota de piata de 30,9 %, fata de 16,2 % la sfarsitul anului 2004.

Din punct de vedere al evolutiei pe marci, brandul-lider in 2005 a fost Orbit (guma de mestecat), cu o crestere de volum de 25 %. Brandul Hubba Bubba a inregistrat cresteri de 41 %.

Wrigley Romania avea la sfarsitul anului 2005 un numar de 175 angajati. Luand in considerare ritmul de crestere obtinut in cursul anului 2005 si estimarile de crestere a pietei, Wrigley Romania estimeaza pentru 2006 o crestere a volumelor cu 15 %. Wrigley Romania este unicul importator al produselor Wrigley pentru piata romaneasca.