Compania Meli Melo Paris, unul dintre cei mai importanti jucatori din piata de retail de bijuterii si accesorii fashion, a inregistrat anul trecut o crestere de circa 10% a cifrei de afaceri, pana la 8,25 mil. euro.
Cifra de afaceri a companiei a fost in 2011 de 7,65 mil. euro.

Anul trecut majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine.

Pentru acest an compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.

"Conform planurilor noastre de investitii, estimam crearea a cel putin 18 locuri de munca noi pe plan national si circa 14 pe plan international. Posturile aflate in discutie sunt pentru consultanti de vanzari si responsabili de zona", au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.

Potrivit datelor Meli Melo, romanii cheltuie in medie 55 lei la o singura achizitie, iar frecventa cu care viziteaza magazinele de profil este saptamanala.

Cele mai cumparate produse sunt gentile, bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par.

In ceea ce priveste numarul mediu de clienti per magazin, Meli Melo estimeaza un trafic lunar de 3.500-4.000 de clienti in cele 41 de magazine din retea. Magazinele care genereaza cele mai multe vanzari sunt cele situate in Carrefour Feeria, Unirea Shopping Center si Iulius Mall din Cluj.

Meli Melo Paris este o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez. In prezent compania are 226 de angajati.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri