Anul trecut majorarea cifrei de afaceri a fost sustinuta de inaugurarea de noi magazine.
Pentru acest an compania mizeaza pe mentinerea cifrei de afaceri la nivelul celei inregistrate in 2012 si are in plan realizarea de noi investitii in extinderea retelei atat la nivel local, cat si international.
"Conform planurilor noastre de investitii, estimam crearea a cel putin 18 locuri de munca noi pe plan national si circa 14 pe plan international. Posturile aflate in discutie sunt pentru consultanti de vanzari si responsabili de zona", au declarat pentru wall-street.ro reprezentantii companiei.
Potrivit datelor Meli Melo, romanii cheltuie in medie 55 lei la o singura achizitie, iar frecventa cu care viziteaza magazinele de profil este saptamanala.
Cele mai cumparate produse sunt gentile, bijuteriile fantezie (coliere, cercei, bratari, inele), urmate de accesoriile de par.
In ceea ce priveste numarul mediu de clienti per magazin, Meli Melo estimeaza un trafic lunar de 3.500-4.000 de clienti in cele 41 de magazine din retea. Magazinele care genereaza cele mai multe vanzari sunt cele situate in Carrefour Feeria, Unirea Shopping Center si Iulius Mall din Cluj.
Meli Melo Paris este o companie infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez. In prezent compania are 226 de angajati.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: