Comertul electronic s-a dezvoltat an de an in Romania, in ciuda crizei economice si poate si cu ajutorul acesteia: multe magazine si chiar companii ce ofera servicii au fost nevoite sa gaseasca solutii mai ieftine de comert. Mediul online este usor accesibil, la nivel national si chiar international. Comenzile se fac usor, comunicarea este rapida, nu mai sunt necesare atat de multe spatii traditionale de retail, expunerea se face direct pe internet. Comertul online este tot mai bine reglementat - prin legi si prin organizarea mediului de afaceri. Nimic nu trebuie lasat la voia intamplarii, iar livrarea produselor este una dintre componentele cele mai importante.

Livrarea produselor, unul dintre punctele care ridica cel mai des probleme pentru clientii magazinelor online

In cadrul unei comenzi online, livrarea - punctul final al procesului de achizitie - poate cantari puternic in gradul de satisfactie al unui client. Pe forumuri, dar si in alte medii unde sunt prezentate recenzii ale unor magazine online si experiente de achizitii online, se pot gasi usor foarte multe nemultumiri cu privire la timpul de expeditie sau la modul in care produsul comandat a ajuns la destinatie.

"Cel mai probabil, fiecare dintre noi, daca a comandat online de-a lungul anilor din diverse magazine, a avut experiente fericite si mai putin placute cu privire la momentul primirii produselor. Uneori este vina firmelor de curierat, care intarzie unele livrari sau nu comunica destul de bine cu destinatarii, ori chiar manevreaza pachetele intr-un mod necorespunzator. In alte situatii, magazinele online sunt cele care gresesc, transmitand clientilor termeni de expediere nerealisti sau alegand ambalaje nepotrivite", explica reprezentantul Fastius Curier, care subliniaza ca, in alegerea unei firme de curierat, nu numai pretul conteaza, ci mai ales calitatea serviciilor.

Clientii comanda in 5 minute si vor produsele la fel de rapid

Clientii magazinelor online, mai ales pentru produse de IT&C, carti, cosmetice, decoratiuni, jucarii, bunuri de larg consum si alte produse care se comanda frecvent online, isi doresc sa primeasca ultra-rapid ceea ce au comandat. "Clientii comanda din cateva click-uri, in 5 minute sau mai putin, apoi vor o experienta la fel de rapida cu privire la livrare. In Bucuresti si Ilfov, tot mai multe magazine online ne solicita serviciul Prioritar, prin care putem livra in aceeasi zi comanda. Astfel, de la click si pana la semnatura pe documentul de primire, timpul se masoara in ore, si nu in zile", mai spune Ciprian Pulpa.

Printre magazinele online cu care lucreaza Fastius Curier se numara magazine din industria IT&C - electronice - electrocasnice, magazine de carti si papetarie, magazine de produse naturiste si multe altele. Fiecare domeniu are cerintele sale, iar compania de curierat trebuie sa se adapteze si sa gaseasca, impreuna cu magazinul, cele mai bune solutii pentru un flux bine organizat.

Comertul online, zona cu cea mai buna crestere in curierat

Prin activitatea sa, Fastius Curier este un bun etalon pentru mediul de afaceri: evolutia comenzilor este reflectata direct de evolutia clientilor sai. Intr-o perioada in care multe companii si-au diminuat nevoile de business, mediul online este singurul care s-a detasat in mod pozitiv. Conform reprezentantilor Fastius Curier, noi magazine online devin clientii companiei in fiecare luna, iar volumul acestora creste de asemenea. Fastius Curier promoveaza oferte special dedicate magazinelor online.

Despre Fastius Curier

Fastius Curier a implinit recent 10 ani de activitate pe piata de curierat. Succesul strategiei de consolidare a parteneriatelor cu mediul de afaceri din Bucuresti este dovedit si de recenta obtinere a certificatului Dekra, care atesta calitatea serviciilor.