Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii si accesorii fashion din Romania, a inaugurat primul magazin din Bulgaria, in Sofia, in urma unei investitii de 100.000 de euro, vizand expansiunea si pe alte piete europene, anunta compania.
Aceasta nu este insa prima iesire a Meli Melo Paris pe o alta piata, in 2007 fiind inaugurat primul dintre cele doua magazine din Chisinau, Repulica Moldova.

Magazinul din Bulgaria a fost deschis la finele lunii martie si are o suprafata de 50 de metri patrati, fiind amplasat in Mall of Sofia, principala locatie de shopping din regiune.

Investitia in noua locatie a fost de 100.000 de euro, suma ce include si stocul initial de marfa, urmand a fi amortizata in primul an de functionare.

Conform reprezentantilor companiei, primul magazin din Bulgaria va atrage aproximativ 3.000 de clienti pe luna, urmand ca in primul an de la inaugurare sa realizeze o cifra de afaceri de 350.000 de euro.

Pe termen mediu compania vizeaza deschiderea celei de-a doua locatii in Bulgaria. In plus, Meli Melo Paris va inaugura anul acesta primul magazin din Rusia – in Moscova. In strategia de extindere sunt incluse alte 3 magazine in aceasta tara.

De asemenea, Polonia si Ucraina se afla pe lista de potentiale locatii pentru magazine Meli Melo in urmatorii 3-5 ani.

In ceea ce priveste piata romaneasca, Meli Melo va deschide in acest an 3 magazine, atat in Bucuresti cat si in tara.

Meli Melo Paris a fost infiintata in 1998, cu actionariat majoritar francez. Compania are o retea de 41 de magazine si a raportat anul trecut o cifra de afaceri de 8,25 mil. euro.

In prezent compania are 226 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri