La nivelul anului trecut, Final Distribution a raportat afaceri de peste 4,5 milioane de euro.

Final Distribution a lansat pe piata un nou profil de tigla pentru acoperis, denumit Gerard Diamant, un produs din categoria premium in care isi pune mari sperante.

”Noul produs a fost lansat ca urmare a solicitarilor de pe piata, dar si a schimbarii comportamentului de consum al cumparatorului. Cu toate ca vanzarile pe segmentul premium nu au inregistrat scaderi semnificative in ultimii ani, clientii iau deciziile tot mai greu si doar dupa evaluarea unui numar semnificativ mai mare de oferte”, a declarat Dan Mircescu (foto), director general Final Distribution.

Rezultatele de vanzari pentru brandul Gerard din primul trimestru arata o crestere de peste 50% fata de aceeasi perioada a anului 2012, perspectivele pentru intreg anul fiind greu de previzionat.

“Tintim o crestere de 20% fata de anul precedent pentru tiglele Gerard, iar estimarile se bazeaza pe posibilitatea de a atrage noi segmente de piata prin extinderea gamei de produse implicate de lansarea profilului Diamant si prin extinderea teritoriala in zonele cu notorietate inca relativ redusa”, a precizat Mircescu.

Citeste si:

In Romania tigla Gerard este comercilizata prin intermediul unei retele nationale de peste 100 de parteneri, firme specializate de distributie si montaj a produselor pentru acoperis, dar si in retele de tip D-Y-I (Do It Yourself).

Compania a deschis in vara anului trecut o linie de productie judetul Prahova, la Baicoi, in urma unei investitii de peste o jumatate de milion de euro.

Capacitatea productiei de tigla Novatik este de 1.000.000 de mp/an.

Astfel, incepand cu luna iunie din 2012, compania a demarat productia tiglei Novatik, prima tigla metalica in panouri mici fabricata in Romania.