Ursus Cooler este prima marca romaneasca din segmentul mixurilor de bere cu limonada ce ofera si varianta fara alcool.

Produsul este disponibil pe piata in varianta cu alcool si fara alcool, la sticle si doze de 0.5 litri, atat in retelele marilor retaileri, cat si in HoReCa.

Lansarea Ursus Cooler va fi promovata printr-o campanie de comunicare integrata, care va include TV, online, presa scrisa, outdoor, PR, actiuni de BTL si activari in trade.

Saptamana trecuta Bergenbier Bergenbier a lansat Bergenbier Fresh Grapefruit, cu suc de grapefruit si un continut scazut de alcool.

Citeste si:

Marcile Ursus Breweries sunt Ursus, Timisoreana, Ciucas, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Pilsner Urquell, Azuga, Redd’s si Stejar.

Grupul SABMiller, proprietarul Ursus Breweries, a raportat o crestere de 23% a volumului vanzarilor din Romania pentru ultimul trimestru din 2012.

La nivel mondial, SABMiller a inregistrat in ultimele trei luni ale anului trecut o crestere de 2% a volumului vanzarilor de bere.