Cresterea vine pe fondul maririi volumului operational si pe cel al investitiilor in logistica si noi tehnologii.

GeoPost, subsidiara La Poste, a livrat anul trecut 720 de milioane de colete, cu 5,9% mai mult decat in 2011, consolidandu-si pozitia de al doilea mare jucator pe piata serviciilor de curierat din Europa, dupa Deutsche Post DHL. Acest volum reprezinta, in mare parte, segmentul business (B2C - livrari e-commerce si e-tailer ).

Cresterea afacerilor La Poste este datorata evolutiilor pozitive ale subsidiarelor ColiPoste (Franta) si GeoPost (Reteaua DPD, ChronoPost International, Exapaq si Pickup Services) dar nu in ultimul rand noilor achiztii facute in Spania ( Seur SA ), Ungaria ( GTR Logistics ) si Marea Britanie (Bio Cair ). Investitiile in infrastructura, logistica, si echipemente IT, cumulate cu deschiderea de noi filiale, confirma cota de piata de 17.7% in Europa a grupului.

Citeste si:

De la 1 iulie 2012, Geopost a lansat programul TOTAL Zero pe pietele cheie din Europa. Programul presupune cuantificarea emisiilor de carbon, centralizarea lor si compensarea noxelor care nu pot fi evitate, prin achiziționarea de credite de emisii. Grupul va implementa noi programe menite sa reduca emisiile de noxe rezultate in urma activitatii de curierat.

La Poste asteapta de la 2013 noi cresteri financiare si marirea cotei de piata pe segmentul livrarilor expres. Sunt preconizate noi investitii in marirea activitatii operationale, in sisteme IT si in imbunatatirea serviciilor.

GeoPost este prezent pe piata locala prin DPD Romania, companie aflata in top 5 curieri, cu o cifra de afaceri de peste 45 milioane lei in 2012, in crestere cu 26% fata de anul precedent.