"Pe langa faptul ca sunt doua puncte comerciale foarte importante in Romania, am ales Timisoara si Cluj ca poli de dezvoltare ai BSB catre vestul tarii, datorita echilibrului ce caracterizeaza cele doua piete. Publicul de aici nu este divizat intre foarte multe centre comerciale, puterea de cumparare concentrandu-se in doua sau chiar intr-un singur loc, cum este cazul Timisoarei", a declarat, intr-un comunicat, Evangelos Poulios, proprietarul magazinelor.

Saptamana trecuta, compania a mai deschis un magazin in centrul comercial Sun Plaza din Bucuresti.

BSB a deschis primul magazin in Bucuresti in anul 2005 si detine in prezent o retea de 14 unitati proprii pe plan local si intentioneaza sa se extinda si in franciza. Primul magazin in franciza a fost inaugurat recent la Pitesti, in centrul comercial Euromall. Suprafata minima necesara deschiderii unui magazin BSB este de 100 metri patrati, iar investitia initiala este cuprinsa intre 30.000 si 60 000 euro, neexistand o taxa de franciza.

Citeste si:

BSB Fashion SA a inregistrat anul trecut o crestere cu peste 20% a cifrei de afaceri. Potrivit datelor de la Ministerul Finantelor, in 2011, BSB Fashion SA a avut o cifra de afaceri de 15,8 milioane lei (3,6 milioane euro).

Infiintat in 1980, BSB are o retea de peste 100 de magazine proprii in Grecia, Romania, Turcia, Marea Britanie, Rusia, Bulgaria, Liban, Cipru, Albania, Egipt si Republica Moldova.