Romania este a treia piata pentru Sarantis in functie de vanzari, dupa Grecia si Polonia. Contributia operatiunilor din Romania in totalul vanzarilor a fost in primele trei luni de 15,14%, peste nivelul de 13,5% de acum un an.

Sarantis a obtinut in Romania un profit EBIT (inainte de deducerea dobanzilor si impozitelor) de 230.000 de euro, de la aproape zero in intervalul similar din 2012.

In afara de Romania, cresteri au mai avut loc in Bulgaria (15,6%), Cehia (10%), Ungaria (3,23%) si Bosnia (67,5%).

Sarantis a inregistrat scaderi ale afacerilor in Grecia (-11,3%), Polonia (-2,9%), Serbia (-2,6%) si Macedonia (-4,3%).

Citeste si:

La nivel de grup, cifra de afaceri a Sarantis a scazut cu 3,55% in primele trei luni, la 50,5 milioane de euro. Profitul EBIT a urcat cu 47%, de la 1,73 milioane euro la 2,57 milioane de euro.

Sarantis activeaza in Romania din anul 1996, prin firma Romsar Cosmetics, care a devenit in 2005 Sarantis Romania. Compania detine un portofoliu de produse ce include cosmetice, parfumuri, produse pentru ingrijirea casei si auto, alimente pentru animalele de companie si suplimente alimentare.

In 2007, Sarantis a preluat, prin intermediul diviziei din Romania, producatorul cosmeticelor Elmiplant, pentru 6,5 milioane de euro.