“Si in 2012, ca in fiecare an de la declansarea crizei, industria lactatelor a fost afectata de factori care au pus mari presiuni pe profitabilitate: scaderea puterii de cumparare, micsorarea consumului, cota TVA mare, cresterea pretului materiei prime si a altor cheltuieli, fluctuatii valutare, seceta”, declara Raul Ciurtin, presedinte si director general Albalact.

Printre prioritatile companiei in acest an se numara diversificarea portofoliului cu extinderi de gama si lansari de produse noi. La sfarsitul anului 2012, Albalact a lansat un brand – iaurtul cu topping de fructe Fruzu.

Albalact produce peste 80 de sortimente de lactate sub marcile Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul. In 2008, Albalact a intrat pe segmentul branzeturilor cumparand pachetul majoritar de actiuni (99,01%) al societatii Raraul Campulung Moldovenesc, specializata in domeniul productiei de branzeturi, sub brandul omonim Raraul.

Citeste si:

In prezent, Zuzu este lider pe segmentul laptelui pasteurizat, cu o cota de piata de 23.1% in valoare, ocupand prima pozitie si in total piata de lapte (lapte UHT si lapte pasteurizat), cu o cota de piata de 16.8% in valoare.

Infiintata in anul 1971 si transformata in societate comerciala pe actiuni in 1990, Albalact a fost privatizata in 1999. Compania Albalact are peste 800 de angajati.

Albalact comercializeaza produse proaspete pasteurizate si UHT sub brand-urile sale Fulga, Zuzu, Fruzu, De Albalact si Raraul.