Noua conditie impune "detinerea, de catre unul sau mai multi membri ai grupului de investitori, a unei licente de transport de marfa sau a oricarei alte aprobari, in vigoare, emise de catre o autoritate competenta in domeniul transporturilor cu cel putin 3 ani inainte de data depunerii documentelor de participare, care a fost detinuta neintrerupt si fara incalcari semnificative in toata aceasta perioada", potrivit unui anunt publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor (MT).

Anterior nu se specifica daca respectiva licenta sau aprobare trebuie detinuta de unul sau mai multi membri ai asocierii, noteaza Mediafax.

A doua modificare prevede ca membrii grupului care indeplinesc cerinta anterioara vor trebui sa aiba cumulat o cifra de afaceri medie anuala in ultimii trei ani de cel putin 30 milioane euro.

In varianta initiala a anuntului se arata ca membrul grupului de investitori care detine licenta sau aprobarea trebuie sa aiba respectivul rulaj mediu anual in ultimii trei ani.

Citeste si:

Termenul de depunere a documentatiei de participare la etapa de precalificare pentru privatizarea CFR Marfa a fost prelungit pana pe 8 mai, de la 22 aprilie, iar termenul final pentru deschiderea ofertelor si desemnarea castigatorului este 20 iunie.

Ministerul Transporturilor a scos la vanzare 51% din actiunile companiei CFR Marfa, licitatia urmand sa porneasca de la un pret de 798,05 milioane lei (180 milioane de euro).

Procedura va avea trei etape - precalificare, negociere pe baza de oferte preliminare si neangajante, respectiv licitatie cu oferta in plic.

Privatizarea CFR Marfa este unul din angajamentele asumate de Guvern prin acordul cu FMI. CFR Marfa este cel mai mare operator de transport feroviar din Romania.