Noul nume, inventat, este o combinatie intre echivalentul latin al cuvantului "lume" si o expresie care sugereaza termenul "delicios".
Potrivit companiei, Mondelez Romania este lider de piata in categoriile de cafea, ciocolata si biscuiti, pozitie pe care vrea sa o consolideze prin investitii in marcile sale si extinderea gamei de produse.
Mondelez Romania este prezenta pe piata locala din anul 1994 si are in portofoliu marci precum Jacobs, Nova Brasilia, Milka,Toblerone, Poiana, belVita si Oreo.
La nivelul grupului, Mondelez Romania face parte, alaturi de alte 16 state, din organizatia Europeana Mondelēz International (MEU), cel mai mare producator de ciocolata, biscuiti, bomboane si bauturi racoritoare sub forma de pulbere si al doilea mare producator de guma si cafea.
"Ca membru al Mondelez International si al regiunii MEU, care reprezinta acum 39% din veniturile totale ale companiei, oamenii nostri vor beneficia de noi oportunitati. In afara de acestea, fiind parte dintre cele mai mari si importante regiuni europene vom putea sa adoptam si sa adaptam noile strategii comune, sa investim in lansarea de programe inovatoare pentru a dezvolta afacerea mai repede", a declarat, in comunicat, Gerard Chandran, managing director al Mondelez Romania.
Grupul american Mondelez International este prezent in 165 de tari si a avut anul trecut venituri de 35 miliarde dolari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: