Compania Rompetrol Rafinare (RRC), din grupul Rompetrol, a incheiat primul trimestru cu o cifra de afaceri bruta consolidata de 884,3 milioane de dolari, in scadere cu 19% fata de nivelul de 1,09 miliarde de dolari raportat pentru intervalul similar din 2012.
Compania a raportat pentru intervalul analizat pierderi mai mici de 2,4 ori, de la 62,7 milioane de dolari in primele trei luni ale anului trecut la 25,1 milioane de dolari, potrivit Mediafax.

De asemenea, rezultatul operational (EBITDA) indica o pierdere de aproximativ 120.000 dolari, fata de rezulatul negativ de 11,6 milioane de doalri in primele trei luni din 2012.

Vanzarile de carburanti ale companiei au scazut cu 24%, la aproximativ 500.000 de tone, jumatate din cantitate fiind livrata la export.

Compania a platit in primele trei luni taxe de 235,4 milioane de dolari la bugetul de stat.

Rompetrol Rafinare opereaza la nivel national 747R de puncte de distributie a carburantilor, in statii proprii, partener, unitati mobile si baze mobile.

Rezultatele financiare consolidate ale Rompetrol Rafinare includ datele companiilor Rompetrol Rafinare, Rompetrol Petrochemicals, Rom Oil, Rompetrol Downstream, Rompetrol Quality Control, Rompetrol Logistics si Rompetrol Gas.

Rezultatele sunt neauditate, iar raportarea a fost realizata conform Standardelor Internationale de Raportare Financiara (IFRS).

Grupul Rompetrol este controlat de compania petroliera kazaha de stat KazMunaiGaz.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri