Farmec Cluj-Napoca a inregistrat vanzari de 28,9 milioane de lei in primele trei luni ale anului, in crestere cu 9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, informeaza compania.
Farmec a incheiat anul 2012 cu vanzari de 121 milioane lei, cu 10% mai mari decat cele din 2011.

“In primele trei luni ale anului am relansat gama Farmec Natural si am completat gama Gerovital Pant Tratament pentru ingrijirea si tratamentul parului, cu un Kit Anticadere si o serie de produse dedicate barbatilor, actiuni ce au avut rezultate imediate in vanzari”, a declarant Mircea Turdean, director general al companiei.

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci precum Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achizitionate si online.

Printre principalele piete in care compania exporta se numara Japonia, Liban, Emiratele Arabe Unite si tari din Europa, precum Ungaria, Spania, Italia sau Grecia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri