Prioripost, marca inregistrata a CNPR, face parte din portofoliul actual de servicii al Sucursalei de Servicii Express din cadrul Companiei Nationale Posta Romana, alaturi de Ultrapost, Express Mail Service si Skypak.

Transformarea Prioripost in brand de operare presupune un proces complex. Printre schimbarile efectuate in acest proces de transformare, Prioripost pregateste lansarea in acesta vara de noi servicii atat pentru clientii persoane fizice, cat si pentru persoanele juridice.

Infrastructura operationala si organigrama Prioripost vor fi adaptate pentru a face posibila indeplinirea noilor servicii. De asemenea, Prioripost are in vedere lansarea in aceasta luna a unui website propriu.

Citeste si:

”Transformarea Prioripost este doar primul pas dintr-o serie de schimbari importante pe care intentionam sa le ducem la bun sfarsit in cadrul Sucursalei de Servicii Express din Posta Romana”, a declarat Octavian Badescu, director al sucursalei de servicii Expressa CNPR.

Strategia de transformare a Prioripost in brand de operare si introducerea de noi servicii vizeaza, pe de o parte, valorificarea intr-o mai mare masura a unui atu greu replicabil in piata: infrastructra postala. Pe de alta parte, reliefeaza potentialul de crestere pe care il prezinta piata „CEP” (Courier, Express & Parcels) - piata de curierat rapid domestic si international.