"Este adevarat ca economia a capatat un nou context, insa angajatii isi doresc o relatie bazata pe incredere cu angajatorul, o relatie din care ambele parti sa poata castiga. Daca ne referim la sfera beneficiilor, trebuie facuta distinctia dintre ce percepe compania ca fiind o recompensa pentru angajat si ce percepe angajatul ca fiind un beneficiu just pentru el. Pachetele de beneficii considerate competitive includ abonamente la sala de fitness, tichete de masa, beneficii medicale, reduceri la achizitionarea de produse si servicii furnizate de companie, plata educatiei copiilor sau procent din actiunile sau profitul companiei", spune Diana Ungureanu.

Beneficiile medicale pot fi oferite sub forma de abonamente sau de asigurari medicale.

"Asigurarile medicale reprezinta un beneficiu real pentru angajati, datorita flexibilitatii ofertelor, ariei geografice de acoperire, capacitatii de a gestiona urgente si situatii speciale. Totodata, asigurarile medicale reprezinta un avantaj pentru companie datorita cadrului fiscal care permite deducerea cheltuielilor intr-un cuantum de 250 euro/angajat", a adaugat Ungureanu.

Diana Ungureanu va participa miercuri, 12 iunie, la Conferinta HR 2.0: Angajatii in noua economie, organizata de wall-street.ro, care va avea loc la Howard Johnson.