Tencuielile decorative structurate reprezinta unul dintre cele mai dinamice segmente din piata materialelor pentru finisaje. Aceste produse au inlocuit alte solutii pentru fatade, cum ar fi vopselele lavabile de exterior, datorita caracteristicilor tehnice superioare. Vopselele lavabile de exterior au acum o pondere de sub 20% din piata solutiilor de finisare pentru exterior.

“Tencuielile decorative au fost categoria cea mai dinamica si in vanzarile Duraziv in 2012. Programul national de reabilitare termica a jucat un rol important in acest sens”, a declarat Marga Carp, director de marketing Duraziv care subliniaza ca au fost continuate investitiile in cercetare si dezvoltare de produse, dupa ce anul trecut compania a lansat prima vopsea ecologica din Romania - Duraziv Fara Miros.

Duraziv Standard este un produs nou, in clasa de pret mediu, cu proprietati speciale in ceea ce priveste consumul si aplicabilitatea. Duraziv cu Kauciuc Clima Protect este un produs 100% acrilic. Noua tencuiala de fatada contine rasini sintetice, care asigura, conform Duraziv, o rezistenta deosebita la intemperii, flexibilitate si rezistenta crescuta la crapaturi si exfolieri.

Duraziv a fost cel mai mare furnizor de tencuieli decorative la nivelul segmentului B2B, in Bucuresti, in 2012, cu un volum al vanzarilor de aproximativ 2 milioane de euro. Produsele companiei au fost utilizate pentru decorarea fatadelor a peste 450 de blocuri din Capitala. Tencuielile decorative Duraziv cu Kauciuc au fost produsele care au inregistrat cea mai mare crestere in vanzarile companiei pe parcursul anului 2012. Aceste produse sunt dezvoltate in cadrul diviziei de vopsele care a inregistrat un avans al veniturilor de 45% anul trecut, ajungand la un nivel de peste trei milioane de euro. Tencuielile decorative structurate Duraziv au fost aplicate pe o suprafata totala de peste 1.000.000 de metri patrati de fatade pe parcursul anului 2012.

Miza pe afaceri de 20 milioane de euro

Afacerile producatorului de materiale pentru constructii Duraziv ar putea creste cu 10% in acest an, la o valoare de circa 20 de milioane de euro daca vremea va fi favorabila desfasurarii proiectelor aflate in derulare si daca factorul politic nu va influenta intr-o anumita masura piata de profil.
Daniel Guzu, proprietarul companiilor Duraziv si Natura SRL, companie specializata in productia de sucuri naturale si gemuri din fructe, se asteapta ca pe segmentul constructiilor piata sa isi revina in acest an, in special in cea de-a doua parte a sa, ca urmare a cresterii numarului de constructii noi dar si al continuarii procesului de termoreabilitare al locuintelor.
“Estimez o crestere de 10% a business-ului, dar este greu sa facem pronosticuri deoarece constructiile sunt o industrie extrem de dependenta de factorul politic sau al vremii. Spre exemplu, cand au scazut salariile bugetarilor au fost extrem de afectate si vanzarile de materiale pentru constructii, de aceea este foarte dificil sa facem o estimare. Pe un trend pozitiv, insa, ne putem astepta sa atingem si sa depasim venituri de 20 de milioane de euro in acest an”, a subliniat Guzu intr-o discutie cu wall-street.ro.
Antreprenorul roman a precizat totodata ca trendul in constructii este unul crescator, iar in aceasta perioada au inceput sa apara proiecte noi.
Duraziv este unul dintre cei mai importanti producatori de materiale de constructii din Romania, segment de piata pe care mai activeaza si Henkel (Ceresit), AdePlast sau Baumit.

Afacerile Duraziv ar putea depasi pragul de 20 de mil. EUR in acest an

Afacerile Duraziv ar putea depasi pragul de 20 de mil. EUR in acest an