Meda a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de peste 27 mil. euro.

Pentru acest an producatorul are un buget de investitii de 1,35 mil. euro in echipamente de productie si in modernizarea identitatii vizuale.

Principalele categorii pe cae se bazeaza cresterea afacerilor in acest an sunt reprezentate de specialitati, sunca, salam si carnati.

Meda a investit peste 400.000 euro in echipamente noi de ambalare si vidare, respectiv 150.000 euro in deschiderea unui nou depozit regional la Bacau. Distributia directa va fi realizata prin depozite proprii situate in Bucuresti, Craiova, Arad si Turda.

In prima parte a anului compania a finalizat procesul de modernizare a identitatii vizuale pentru care a alocat un buget de 800.000 euro.

Citeste si:

Meda a investit in 15 ani de activitate peste 20 mil. euro in extinderea capacitatii de productie si achizitia de echipamente de procesare a carnii. In prezent, capacitatea de productie a fabricii este de 12.000 tone/an.

Portofoliul companiei este alcatuit din doua branduri: Meda cu 73 de produse si 1 Mai (gama economica) cu 22 de produse.

Cele mai mari vanzari sunt generate de Bucuresti si sudul tarii, printre cele mai comercializate produse numarandu-se crenvurstii din piept de pui, carnatii polonezi, cotletul haiducesc, kaiserul si carnatii semiafumati.

Media de consum a mezelurilor este in Romania de 3 ori pe saptamana. Romanii cumpara aproximativ 200-300 de grame pe achizitie.

Piata mezelurilor este estimata la 800 mil. euro.